Arabica Coffee House Kadınlar 1. Ligi 8. haftasında Sakarya Voleybol, alanında konuk ettiği Afyon Belediye Yüntaş’ı 3-2 mağlup etti.
Metehan Başar Spor Salonu’ndaki müsabakada birinci seti 20-25’le kaybeden “Sakarya’nın Sultanları”, 25-20 ve 25-17’lik setlerle 2-1 öne geçti.
Deplasman grubunun üçüncü seti 26-24 kazanmasıyla maça istikrar geldi. Karar setini 15-13 kazanan Sakarya temsilcisi, salondan 3-2 galip ayrıldı.
Sakarya Voleybol Kulübü Lideri Ömer Bektaş, ekibi tebrik ederek, atletlerin alanda büyük karakter gösterdiğini belirtti.
Zor anlarda ekibin pes etmediğini belirten Bektaş, “Bu kent bize inanıyor, biz de bu kente armağan edeceğimiz daha çok muvaffakiyet olduğuna inanıyoruz. Namağlup önder olmak kolay değil lakin biz bu yükü omuzlayacak güce sahibiz. Bu kadro Sakarya’nın gururudur.” sözlerini kullandı.
Başantrenör İdris Demir de atletlerin son topa kadar uğraş ettiğini tabir ederek, şunları kaydetti:
“Bugün yalnızca voleybol değil, karakter savaşı oynadık. Bu galibiyet teknikten çok yüreğin galibiyetidir. Kusurlarımız var, geliştireceğimiz çok şey var lakin bu kadronun kazanma alışkanlığı çok güçlü. Başkanız, namağlup gidiyoruz lakin şimdi hiçbir şey bitmedi. Çalışmaya devam edeceğiz zira bu ekibin maksadı çok daha büyük.”
Kaynak: Haberler.com

