AFYONKARAHİSAR’da Süper Amatör Lig’de oynanan Susuz Belediyespor – Belediye Bolvadin Termal Spor müsabakasının bitiş düdüğüyle ortalık karıştı. İki grup oyuncularının birbirine girdiği olaylar zahmetle sakinleştirildi.
Afyon Üstün Amatör Lig’in 20’nci haftasında Susuz Belediyespor, Belediye Bolvadin Termal Spor’u konuk etti. Müsabaka konuk grubun 2-1’lik üstünlüğüyle sona ererken, Susuz Belediyespor’dan bir futbolcunun, Belediye Bolvadin Termal Spor Teknik Yöneticisi Fehmi Teke’ye saldırması sonrası ortalık karıştı. İki ekibin oyuncuları tekme ve yumruklarla birbirine girerken, tribünlerden alana taş yağdı. Olayları yatıştırmak için vazifeliler ve jandarma takımları alana girdi. Hengameye karışanlar müdahale edilerek sakinleştirilirken, Bolvadin kafilesi statta mahsur kaldı. Konuk takım, geniş güvenlik tedbirleri altında bölgeden tahliye edildi.
İLK MAÇTA OTOBÜS TAŞLANMIŞTI
Öte yandan geçen yıl kasımda iki ekip arasında Bolvadin’de oynanan müsabakada Susuz Belediyespor kafilesini taşıyan otobüs kimliği belirlenemeyen şahıslarca taşlı taarruza uğramıştı.
Kaynak: Haberler.com

