Kurban Bayramı’nda elindeki tüm kurbanlıkları sattığını belirten bir besicinin, balya balya paralarla çektiği görüntü toplumsal medyada gündem oldu.
Kamera karşısına geçen üretici, hayvancılık bölümünde çıkar olmadığını söyleyenlere meydan okudu.
Videoda, önündeki sehpa ve yerde bulunan sandığın içinin 200 TL’lik banknotlarla dolu olduğu görüldü. Rahat halleriyle konuşan besici, “Siz de bu türlü rahat sallanmak istiyorsanız hayvan işi yapın” diyerek kelama başladı.
“ŞU ANDA EN HOŞ KISMI YAŞIYORUZ”
Hayvancılığın şiddetli bir süreç olduğunu lakin emek verenlerin karşılığını aldığını savunan üretici, şu tabirleri kullandı:
“Bu vakte kadar gelene kadar biraz meşakkat yaşıyorsunuz. Biz şu anda en hoş kısmını yaşıyoruz. Hayvan işinde para yok diyenler bu işi yapmasın. Biz aile besicilik olarak bu işi yaparız.”

OĞLUNA DA BİR DESTE PARA VERDİ
Görüntülerdeki besici, kendisini cep telefonuyla kayda alan oğluna da teşekkür etti.
Elindeki nakit paraların ortasından bir deste ayıran besici, “Teşekkür ediyorum oğlum bizi kameraya çektiğin için. Ne kadar var bilmiyorum fakat bu da senin” diyerek parayı oğluna verdi.

BİR DİĞER BESİCİ DE FOTOĞRAF PAYLAŞTI
Kurbanlıkları elden çıkaran bir öbür besici de toplumsal medya hesabından karına dair fotoğraf karelerini paylaştı.
Besicinin alıcılarla pazarlık anından ve yararının toplamını gösteren karelerin altına “Ben bana yetiyorum; fazla bile geliyorum.” notunu düştü.
Besicinin karını saymak için para sayma makinesi kullanması da dikkatleri cezbetti.


Kaynak: Ensonhaber Haber Merkezi
Kaynak: Ensonhaber

